Muchas cosas

Igår var vi alltså och klippte oss på Diversia och sen åkte vi till Factory. Klippningen blev väl bra, ser ju dock inte precis att jag har klippt för jag tog bara topparna, men det är väl ungefär det brukar vara när jag klipper mig. Gick sedan och åt på Montaditos och begav oss sen till Factory där vi checkade läger lite, hittade ett linne i alla fall.
På kvällen åkte vi till Diversia igen för att hänga lite med David, Sebbe och Alexander som skulle käka där. Kvällen avslutades sedan med lite bowling, lite småkul sådär! :)
Är ju ledig idag med så nu ska jag snart åka till Madrid och Retiroparken för lite myspys där!

Linnea i frisörstolen

Emma på Montaditos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0