Parque de retiro

Dagen har alltså spenderats i Retiroparken där vi rodde lite i sjön som de har där, mycket trevligt och också fett fint väder så allt vara bara asnajs helt enkelt! :) Efter roandet gick vi in mot Gran Vía där vi delade upp oss för att köpa julklappar till julklappsleken vi ska ha sen när vi kommer hem med våra kära paris- och londonvänner. Sedan gjorde vi även ett besök på Llaollao och efter det så åkte vi väl typ hem.
Nu på kvällskvisten har jag tränat lite och haft ett mycket långt samtal med min värdmamma samtidigt som jag åt om massa olika grejor, hon sa bland annat att hon tyckte det var synd att jag ska åka hem om så kort tid. Åhh tycker om min värdfamilj mucho och kommer sakna dem sen när jag ska åka hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0