Goooolf

Har precis kommit hem från en jätterolig helg på golfbanan. Alexanders pappa och kompis var ju alltså här så vi har spelat tre rundor golf och bott på det fem stjärniga hotellet på golfbanan, fint ska det va! Vi gick alltså 54 hål på två dagar vilket var ett tag sedan man gjorde nu plus att jag också bar min bag alla dessa hålen vilket jag nog aldrig har gjort innan så därför är jag ganska trött nu.
Vi var även inne och käkade i Madrid i lördagskväll då jag gav mig på att testa churros igen till efterrätt och tro det eller ej men dessa churrosen var soooo much better så nu har jag ändrat min uppfattning om churros! Love them!
Hade även lite krångel att ta oss till golfbanan i fredagskväll, åkte renfen och hoppade av på den stationen som vi brukar hoppa av på men för att sedan komma till själva banan så brukar vi gå precis jämte tågspåret där det då är lite stenigt och lerigt vilket betyder att det kanske inte är den bästa vägen att gå med resväskor på. Därför skulle vi försöka hitta en annan väg så vi irrande runt där lite men det slutade ändå med att vi gick längs spåret i alla fall och kom fram till banan lite så lagom trötta.
Det har varit en najs helg i alla fall med asfint väder, dock lite kallt på morgonen men det kan man stå ut med när det är sol resten av dagen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0