Almendras Garrapiñadas...

... med andra ord brända mandlar, för er som inte snackar spanska. Har alltså äntligen fått mina brända mandlar, köpte ju fel igår så fick göra ett nytt försök idag. Guuud vad jag älskar dem, är typ mina nya favoriter, dock har jag nästan krängt hela paketet (som inte precis var litet) så nu börjar jag få lite ont i magen känner jag, ajdå, ska antagligen äta kvällsmat väldigt snart också.
Har förutom ätit/köpt mandlar också varit i skolan och bland annat avklarat ett prov, har bara ett kvar nu denna veckan, fett naajs! Missade lite bussar imorse också så vi tog en liten taxi till skolan istället, vilka ambitiösa elever vi är! ;) Nu på kvällskvisten har jag pluggat och haft en liten snabbis reunion med mina paris amigas som för en gång skull var inne på Facebook samtidigt som alla vi Madrileñas var inne, den enda som fattades nu var bara london amigan Linnea.

Emma söker modelljobb, hör av er om ni vet någon som är intresserad

Kommentarer
Postat av: emma arvidsson

ÅÅÅH FETT SNYGG HON VAR!! abercrombie & fitch nästa typ!

2011-11-15 @ 20:38:02
URL: http://arvidssonemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0