Normal day

Idag har jag gått i skolan till typ kvart i fem, vet inte riktigt när jag slutar på måndagar och tisdagar, tror egentligen att vi ska sluta fem men vi brukar typ alltid få gå halv fem vilket man hemskt gärna kan stå ut med. Kom i alla fall hem sent från skolan och satte mig och pluggade lite, har tre prov nästa vecka, kill me! Men imorgon är vi lediga från skolan igen så då ska jag och Alexander spela golf, var ett tag sen nu så det ska bli fett kul! :) Min värdmamma kunde dock inte förstå varför vi är lediga imorgon för saken är den att det bara är helgdag i Madrid imon, inte i Alcobendas vilket betyder att alla som går bor här i Alcobendas går i skolan och jobbar som vanligt imon utom vi på den Skandinaviska skolan då.
Fick förresten jättegod kvällsmat idag, stekt ägg och pommes och sen till efterrätt nån asgod frukt som jag typ aldrig har ätit innan.

Ville se vad frukten hette så jag googlade den så såhär ser den ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0