Shopping shopping

Dagen började med att jag och Clara tänkte vara lite smidiga och åka buss hela vägen till Moraleja (där skolan ligger alltså) imorse istället för att ta metron som vi alltid brukar göra vilket ledde till att vi åkte runt lite i Alcobendas och trodde aldrig att vi skulle komma fram till skolan, har liksom aldrig åkt den här bussen innan så det var en liten chansning. Men vi kom fram och kom till vår förvåning till och med i tid! Sedan hade vi bara två lektioner, älskar onsadgar! :)
Efter skolan åkte vi till Madrid för lite shopping där det inhandlades en del, bland annat en jacka som kan behövas nu när det hållet på och bli vinter i Spanien. Såg förresten på nyheterna i går att det snöar i Galicia som ligger i norra Spanien, fyfan säger jag bara, det vädret vågar såå inte komma hit!
Nu på kvällen har jag pluggat och skypeat med bästa Bella och nu tittar jag på Desperate Housewives. :)

En liten video från renfen påväg hem från Madrid... om ni undrar vad det är som låter så är det Emma som tror att hon är en kyckling

Kommentarer
Postat av: emma arvidsson

men shit, var det en riktig kyckling?! det låter verkligen som det, omg alltså!!!

2011-10-27 @ 16:54:17
URL: http://arvidssonemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0